Сервіс перевірки паспортів

ШАНОВНІ НОТАРІУСИ!

Відділення Нотаріальної Палати України в місті Києві пропонує Вам сервіс перевірки паспортів громадян України.

Щодня до нотаріуса з метою вчинення нотаріальних дій звертається велика кількість громадян. Відповідно до ст. 43 Закону України «Про нотаріат» нотаріус зобов’язаний встановити особу, яка звернулася за вчиненням нотаріальної дії. Встановлення особи здійснюється за: паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи громадянина, який звернувся за вчиненням нотаріальної дії.

У зв’язку з цим, нотаріус може опинитись в ситуації коли для вчинення нотаріальної дії подається викрадений або втрачений паспорт з переклеєним фото і може стати жертвою шахраїв. Для зменшення таких ризиків ДП «ІНФОТЕХ», що належить до сфери управління МВС України та є провідним постачальником послуг з розробки високотехнологічного програмного забезпечення, розробило спеціальний сервіс перевірки осіб та паспортів громадянина України СПЕЦІАЛЬНО для нотаріусів https://notarius.infotech.gov.ua/auth.html.

Сервіс надає можливість в режимі реального часу перевірити за серією та номером паспорта статус цього документу, а також за прізвищем, ім’ям та по батькові дізнатися чи не перебуває людина у розшуку.

ПЕРЕВАГИ СЕРВІСУ: один запит об’єднує чотири реєстри, а саме:

  • інформацію про викрадені або втрачені паспорти громадян України;
  • інформацію про осіб, які переховуються від органів влади (за наявності фото, яке відображається в особистому кабінеті);
  • інформацію про безвісно зниклих громадян;
  • інформацію про паспорти громадян України, які визнані недійсними.

Як працює сервіс?: Щоб розпочати роботу з сервісом необхідно пройти реєстрацію на сайті https://notarius.infotech.gov.ua/auth.html

Для реєстрації необхідно ввести адресу електронної пошти та пароль. На вказану адресу прийде посилання з активацією облікового запису. В особистому кабінеті відображається кількість запитів, які були здійснені за поточний період, а також історія перевірок з індикатором статусу.

Для виконання запиту слід зазначити серію та номер документу (для ID карти номер), прізвище, ім’я, по батькові та дату народження особи. Натиснувши кнопку «Перевірити» виконується пошук по відповідним реєстрам МВС та ДМС. Результат перевірки відображається на екрані та зберігається в історії перевірок.

Як підключитися до сервісу:

  • Скачати та заповнити Договір про надання інформаційних послуг (УВАГА! Не зазначайте номер та дату договору);
  • Роздрукувати Договір у двох примірниках;
  • Відправити підписані з Вашого боку примірники договору на поштову адресу: 04050, м. Київ, вул. Дегтярівська 15б, ДП «ІНФОТЕХ».

Вартість та оплата послуг. Вартість щомісячної абонентської плати складає 30 гривень. Вартість одного запиту складає 3 гривні. Оплата послуг здійснюється щомісячно шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок виконавця.

Переглянути презентацію про сервіс